Szanowni Państwo,
Witamy na Platformie zakupowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Lesznie. Platforma zakupowa to nasze nowe narzędzie biznesowe. Służy ono do przejrzystej komunikacji z dostawcami/wykonawcami w trakcie procesu zakupowego. W związku z powyższym, cały proces przesyłania zapytań, ofertowania i oceny ofert będzie się odbywał w sposób elektroniczny. Dzięki temu gwarantowane będzie zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Od momentu uruchomienia Platformy, dostawcy/wykonawcy składają oferty bezpośrednio na stronach zapytań ofertowych oraz aukcji elektronicznych.
Procedurę ofertowania można też przeprowadzić bez wcześniejszej rejestracji dostawcy/wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.
Jedyną rzecz, jaka jest niezbędna z Państwa strony to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek: Internet Explorer (od wersji 10.0), Mozilla Firefox, Google Chrome
Platforma zakupowa – jak z niej korzystać w praktyce:
- jeśli chcą Państwo otrzymywać informacje o wystawianych przez nas zapytaniach to zachęcamy do zapisania się do grup dostawców. W tym celu należy odwiedzić zakładkę „Zostań dostawcą”. Tam należy zaznaczyć kategorię asortymentu lub branżę oraz zostawić swój adres e-mail. Dzięki temu będziecie Państwo informowani o wystawianych przez nas postępowaniach przetargowych we wskazanej branży.
Jeśli chcecie Państwo wziąć udział w otwartych postępowaniach, proszę wejść w zakładkę „Aktualne postępowania”.
Wówczas Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od naszego pracownika link, który „przeniesie” Państwa do naszego zapytania ofertowego (postępowania przetargowego),
- w opisie przedmiotu zamówienia opiszemy nasze potrzeby (materiał, ilość, czas dostawy itp.) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunki techniczne, przedmiar robót, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
- wypełniając pola elektronicznego formularza, podajecie Państwo przy danej pozycji propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
- następnie w celu złożenia oferty, klikacie Państwo przycisk „Złóż ofertę” na Platformie.
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno
Ze swojej strony zachęcamy Państwa do rejestracji na Platformie. Dzięki temu macie wówczas Państwo możliwość poszerzenia swojej bazy potencjalnych nabywców. Macie Państwo wówczas większe możliwości dotarcie ze swoją ofertą również do innych użytkowników Platformy Zakupowej.
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą Platformy prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus. Centrum dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02, gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych naszej Platformy.
Zachęcamy też, by skorzystali Państw z opracowanej instrukcji dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, zapewni przejrzystą komunikację i ułatwi proces składania ofert. Przyniesie to również wymierne korzyści obu Stronom.