e-BOK Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Zapraszamy do korzystania z udostępnionej dla Klientów Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Lesznie aplikacji e-BOK – Elektroniczne Biuro Obsługi klienta. Za pośrednictwem portalu e-BOK mają Państwo dostęp do swoich danych, w tym informacje o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach, stan i data odczytu ciepłomierza przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
Odbiorca może zarejestrować się (założyć konto) w e-BOK drogą elektroniczną wypełniając formularz rejestracyjny umieszczony na stronie logowania do e-BOK: https://ebok.mpec.leszno.pl.
Maksymalnie w ciągu 24 godzin od złożenia wniosku o rejestrację, na podany przez Klienta adres e-mail, zostanie wysłane powiadomienie o przyznanym dostępie do e-BOK wraz z nadanym loginem i hasłem startowym
Podczas pierwszego logowania do e-BOK Użytkownik zostanie poproszony o zmianę hasła startowego na własne. Jest to warunek konieczny do dalszego korzystania z e-BOK