Platforma zakupowa

Szanowni Państwo,

 

Witamy na Platformie zakupowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Lesznie. Platforma zakupowa to nasze nowe narzędzie do przejrzystej komunikacji z dostawcami/wykonawcami w trakcie procesu zakupowego. W związku z powyższym, cały proces przesyłania zapytań, ofertowania i oceny ofert prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Od momentu uruchomienia Platformy, dostawcy/wykonawcy składają oferty bezpośrednio na stronach zapytań ofertowych oraz aukcji elektronicznych.

Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji dostawcy/wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.

Jedyną rzecz, jaka jest niezbędna z Państwa strony to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek: Internet Explorer (od wersji 10.0), Mozilla Firefox, Google Chrome

 

Jak korzystać z Platformy w praktyce:

  • jeśli chcą Państwo otrzymywać informacje o wystawianych przez nas zapytaniach to zachęcamy do zapisania się do grup dostawców. W tym celu należy odwiedzić zakładkę „Zostań dostawcą”, zaznaczyć kategorię asortymentu lub branżę oraz zostawić swój adres e-mail. Dzięki temu będziecie Państwo informowani o wystawianych przez nas postępowaniach przetargowych we wskazanej branży.

Jeśli chcą Państwo wziąć udział w otwartych postępowaniach, proszę wejść w zakładkę „Aktualne postępowania”.

Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od naszego pracownika link, który „przeniesie” Państwa do naszego zapytania ofertowego (postępowania przetargowego),

  • w Opisie przedmiotu zamówienia opisane będą nasze potrzeby (materiał, ilość, czas dostawy itp.) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunki techniczne, przedmiar robót, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
  • wypełniając pola elektronicznego formularza, podajecie Państwo przy danej pozycji propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
  • następnie w celu złożenia oferty, klikacie Państwo przycisk „Złóż ofertę” na Platformie.

 

Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno

 

Ze swojej strony zachęcamy Państwa do rejestracji na Platformie, gdyż macie wówczas Państwo możliwość poszerzenia swojej bazy potencjalnych nabywców (dotarcie ze swoją ofertą również do innych użytkowników Platformy Zakupowej).

 

W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą Platformy prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02, gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie i które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych naszej Platformy.

Można skorzystać również z opracowanej instrukcji dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

 

Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, zapewni przejrzystą komunikację i ułatwi proces składania ofert, oraz przyniesie wymierne korzyści obu Stronom.